Pomoc

Poniżej znajdują sie odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania. 

W przypadku braku odpowiedzi na szukane pytanie prosimy o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta

 

Czy zakupy na www.LacznikiStabilizatora są bezpieczne?

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupu w Naszym serwisie były bezpieczne. Korzystamy tylko i wyłącznie ze sprawdzonych serwisów płatnicznych, dobrze zabezpieczonych i bezpiecznych dla Naszych Klientów. 

 

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów: online, mailem lub telefonicznie.

Najszybszą i najwygodniejszą formą zamówienia towaru jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. 

Zamówienie złożone on line pozwala na skorzystanie z naszej wyszukiwarki cześci i samodzielne dobranie łącznika do wybranego modelu samochodu. W razie wątpliowści można zadzownić do Biura Obsługi Klienta w celu dobrania części pod nr telefonu :33 /817 43 41 lub 502 528 336. Zamowienie można także złożyć pisząc e-mail na sklep@LacznikiStabilizatora.pl  z dopiskiem w tytule "Zamowienie".

 

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. Kurierzy odbierają przesyłki 2 razy dziennie. Większość zamówień wysyłanych jest w ciągu 24H od otrzymania przez Nas zamówienia. Zdarzają się wypadki, że potrzebujemy max. 48 godzin na realizację zamówienia. Zdarza się tak w przypadku dużej ilości zamówień.

O wysłaniu paczki informujemy każdego klienta mailem podając jednocześnie nr przesyłki i nazwę przewoźnika. W celu sprecyzowania godziny dostarczenia paczki należy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej podając jej numer. Należy wziąć pod uwagę, iż paczki kurierskie docierają do odbiorcy w ciągu 24godzin od nadania, zać paczki pocztowe w ciągu 24-48godzin od nadania.

 

Czy wszystkie towary z oferty są dostępne?

Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze tak właśnie było. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny, ponieważ cennik zamieszczony na stronie internetowej sklepu nie jest odzwierciedleniem stanów magazynowych. W takich przypadkach, w ciągu 24 godzin informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i szukamy rozwiązania na szybką realizację zamówienia.

 

Co zrobić, jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?

Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Koszt zwrotu/wymiany towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa nasz sklep sklep.

 

Jakie są koszty wysyłki ?

Koszt wysyłki zależy od rodzaju płatności oraz firmy dostarczającej paczkę. Najtańszą opcją wysyłki jest wybór paczki przedpłaconej Kurier 48 Poczty Polskiej. Przewoźnicy pobierają dodatkowe opłaty z tytułu zwrotu kwoty pobrania, stąd przesyłki pobraniowe (za zaliczeniem) są droższe.

Poszczególne koszty i opcje wysyłki można znaleźć TUTAJ.

 

Czy możliwa jest wysyłka poza terytorium Polski?

Oczywiście. Oferujemy wysyłki zagraniczne, a ich koszt zależy od kraju przeznaczenia i wagi przesyłki. Bardziej popularne kraje są uwzględnione TUTAJ, W przypadku dostawy do pozostałych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wyceny kosztów przesyłki. Po dodaniu produktów do koszyka istnieje możliwość wyboru kraju przeznaczenia przesylki.

 

Czy zostanę poinformowany o postępach w realizacji zamówienia? 

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. W kolejnym mailach informujemy o przygotowaniu i wysłaniu przesyłki. Mail informujący o wysyłce przesyłki zawiera nr przesyłki oraz nazwę firmy przewozowej (Poczta Polska lub GLS). 

Przesyłki można śledzić na stronach:

www.poczta-polska.pl  oraz www.gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

 

Czy mam prawo odstąpienia od umowy?

Każdy klient naszego serwisu ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Nie jest konieczne podawanie przyczyny zwrotu. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Nasz serwis prosi o dołączenie do odsyłanego towaru wypełnionego Oświadczenia Zwrotu Towaru wraz z dowodem zakupu. Przyspieszy to znacznie procedurę zwrotu należnosci. 

Oświadczenie to można takze wypełnić w formie elektronicznej i przesłać do Nas mailem. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów towarów znajdują się w Naszym regulaminie.

 

Gdzie znajdę formularz zwrotu towaru, reklamacji lub wymiany towaru?

Formularze zwrotu towaru dostarczane są wraz z regulaminem w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia w naszym serwisie. 

Można je także pobrać w formacie pdf :

Formularz zwrotu towaru /14 dni/ 

Formularz wymiany towaru

Formularz zgłoszenia reklamacji